Honey-love

Jag väntar på Honeys ungar mesta tiden jag är hemma, går och tittar till henne att allting är okej och det är det - än så länge :) Jag funderar på vad jag ska ha för "bo" åt henne och hennes små missar som kommer? Vi har brukat ha en bur som vi har som alla katter har älskat att vara i.. Men den ska Saga ha, hon är med ungar hon med.. Haha det kommer bli många missar här farande :) Kanske får fara imorgon och se om det finns någon bra? Hoppas bara jag hinner lista ut vad hon ska få vara i med dem innan det blir försent..

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Du kunde inte ta en del av ditt "katthus"?

Postat av: stina

Joo.. det kan jag nog.. men vet inte riktigt hur? ska jag klippa bort så det bara är en låda? eller ska den ha tak? då blir den nog för liten..

2007-03-04 @ 21:31:25
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback