Fredag

Fredag har jag ju som sagt endast teckenspråk (åh så skönt) Så jag drog mig i sängen alldeles för länge så jag som vanligt fick springa till bussen ;) haha

Jag och Sara hade bestämt att hon skulle komma och hälsa på mig efter skolan så efter min lektion träffades vi och for hit till "byn"! :p Efter att vi gått ungefär halvvägs mot mig så ringde hennes kompis och vi var tungen att vänta till bussstationen vid bodenvägen för vi skulle fiffla in ett presentkort i bussen hennes. Men bussen stannade inte så jag och Sara traskade iväg mot mig igen. Efter en timme hemma hos mig kom vi på att vi kan ju fara in och lämna presentkortet så kan Sara stanna längre hemma hos mig. Så då gick vi iväg till bussen igen. när vi kom in till stan gick bussen hem på 5min så vi han med den. När vi kom hem åt vi middag efteråt såg vi en film sen följde jag med Sara till bussen igen ;) haha

När jag kom hem igen såg jag en till film innan jag gick och la mig :)

Kommentarer
Postat av: sara

"byn"!! hahahaha:)

2007-03-27 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback