Utflyckt :)

Idag blev det en liten utflyckt till Piteå :) Mamma väckte mig och sa att hon lagat Lunch -le- Så jag gick upp och hon hade stekt värsta egna hamburgare och pommes frites det är lite ovanligt för att vara min familj -le- Det var i alla fall supergott :)

Direkt efter maten packade vi ihop oss: Jag, Syster-malin och mamma, För att fara mot Piteå. När vi kom fram sprang jag och syrran upp till hennes lägenhet och lämnade hennes hund och katt + lite saker. Sen for vi till Nya DollarStore i Piteå. De har haft ett gammalt länge men de har byggt ut ett nytt som är mycket större och har varor upp till 500kr. Efter det for vi till Öjebyn snabbt och lämnade en hundmatspåse till Pija. Sedan begav vi oss mot Malins lägenhet igen och där åt vi lite glass och så innan jag och mamma for mot Luleå igen. På vägen svängde vi in hos Farmor och hälsade på lite.. hon mådde inte så bra =/

Efter Farmorsvängen for vi till Storheden och handlade lite innan vi plockade upp Emil. Vi har ätit lite glass och sett allra första avsnittet av Desperate Housewives :) Det var roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback