Tjejsnack v.25

Ditt boende
  • Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.] Jag bor hemma med mina två föräldrar i en villa på 200kvm (två våningar) Vi har 3 katter :)
  • Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte? Jag har aldrig flyttat. Eftersom jag aldrig behövt, vi flyttade hit till huset innan jag kom just eftersom vi skulel bli en familj på 5.. Självklart vill jag flytta! Därför att jag vill ha mitt egna där jag själv får bestämma allting som ska hända/se ut m.m.
  • Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån? Jag hoppas att jag kommer flytta hem ifrån nästa år då jag är 18 och har gått ut skolan :)
  • Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte? hehe.. jodå, nog pratar jag med våra grannar.. mest för att vara social antar jag? men mamma och pappa pratar mycket mer med dem..
  • Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]  Vi har två duschar, hade badkar förr men gjorde om till en dusch. Vi har två altaner och en stor trädgård runt hela huset. Vi har ett kök.. och 3 toaletter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback