Tivoli!

Ännu en gång har jag glömt skriva :p I Lördags var jag och Emil en sväng på Tivloi. Woohoo.. fatta uppspidad jag blir! Jag inser att nu när jag skriver om bollbad och tivoli hur barnslig jag är. Men fatta roligt jag har ;) hahaha.. Emil hade inte alls lika roligt som jag under åkturerna tror jag :p haha.. Vi åkte två karuseller: Virvelvinden och Star Dancer. Ser att på tivolits hemsida finns inte stardancer som en karusell. Men under karusellen "Extreem" så står de att de har två olika modeller så den vi åkte måste vara den andra modellen än den på bilden :) Det var i alla fall otroligt roligt de 5minuterna eller vad det nu tar -le- Jag skrek så jag var hes och magen pirrade :p hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback