Sommarpresent.

Idag har vi haft "sommarkalas" för alla de barnen som hinner fylla år under somestertiden. Det var tre stycken :) Då fick alla barnen glass och alla var så glada så :)

I övrigt har dagen rullat på som vanligt.. Men när en flicka skulle gå hem idag så kom hennes pappa med paket till alla i personalen. Jag stod och höll på med matvagnen och sådär.. tänkte inte mycket på det. Men då räcker han fram ett paket till MIG också. Inte lite förvånad blev jag kan jag tala om. Men det var så gulligt :)

Vi alla fick boken: Sara Kadefors - Fågelbovägen 32

Tack så jättemycket! Det var av två av barnen på avdelningen med familjer :) Jag kan fortfarande inte fatta att även jag fick en.. De kanske gett fel? -le-

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken fin gest!! Jag har okså den boken. Jag har inte börjat läsa den än, men den verkar allt bra.

Postat av: Stina

Ja, det var verkligen gulligt gjort av föräldrarna :) Jag började läsa boken på min lunch, tyckte också den verkar bra :)

2007-06-19 @ 16:07:57
URL: http://pearlsoflight.blogg.se
Postat av: sara

sötunge:)

2007-06-19 @ 18:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback