Slutet...

Närmar sig med stormsteg. Veckan på månen har gått jättebra. Vi har haft lite barn i veckan, 3st med undantag då vi hade 4st en dag. Imorgon har vi dock bara två stycken. Idag har jag haft eget ansvar över båda avdelningarna (månen och solen) men vi har slagit ihop alla fyra avdelningarna så det har gått bra i alla fall. Känns dock stor förändring när man ska vara med barn som är äldre än 1-3år. Jag är helt slut i huvudet av all surr och skrik -småler-

Idag hade jag det lite kämpigt när en flicka var sista dagen för sommarlovet och gick som vanligt. Men sen vände hon i dörren och kom på att hon var tvungen att krama mig innan hon for (kommer ju inte träffa henne mer) Jag blev jättetårögd och rörd. Hon var så söt. Hennes bror kom med henne och sa: Hon vill krama dig innan vi far, så kom hon fram smygandes och kramade om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback