Shoppingrunda.

Fredagen blev en shoppingdag! Syster fyller år på Tisdag så jag knallade runt på stan lite. Tror att jag kollade runt nästan på halva stan efter ett par solglasögon till mig, mina har gått sönder men inte ett par gillade jag! -suck- Men jag fick med mig en T-shirt som jag faktiskt gillar väldigt mycket (haft den ikväll) :)

När jag gick dära ensam och strosade på stan kom jag på att jag skulle ringa upp Theres. Hon tjallade att Sara också var på stan eftersom hon varit där och sett oss båda -le- Så jag ringde upp Sara och mötte upp henne. Vi gick och käkade lite och så innan jag slutligen for hem. Men det blev en heldag på stan och jag kom inte hit igen förän vid sju tror jag -tänker- Sex kanske den bara var? haha.. minns inte?

Mormor ringde då efter mig och jag for och hjälpte henne duka lite eftersom hon skulle ha middag på lördagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback