PINSAMT!

Igår var jag med månen och åkte buss upp till kyrkbyn, dit kom alla föräldrarna och vi grillade hamburgare och umgicks -le- Det var trevligt. Jag jobbade då in 4 timmar extra, men eftersom jag förra veckan jobbade in hela midsommar så låg jag då på 4 timmar + ändå -le-

SJÄLVKLART var jag tvungen att försova mig i morse. Gud så pinsamt det var. Jag har försovit mig flera gånger i mitt liv, men den här försovningen tog nog priset. Usch.. jag vill inte tänka på det :( Huvva.. Annica (min handledare) ringde efter mig :( :( hojja... men men..

Där försvann 1,5 timmar av min övertid. Men det första Annica sa när jag kom var att jag ska få jobba in 1,5 timmar imorgon eftersom alla i den ordinarie personalen har heldagsplanering och de behöver mig till 16. Så imorgon ligger jag på 4 timmar + igen.

Jag till och med rodnar när jag skriver om min försovning här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback