Lite tid kvar nu..

Idag gav jag personalen på Månen varsin blomma i krukor :) De blem mycket glada. De hade nog inte förväntat sig det.. Jag fick ju i vintras en filt, bok och ljus av dem efter min praktik och jag tänkte ge dem men gjorde det inte.. Då ville jag verkligen ge dem någonting nu, för jag är inte så säker på att jag kommer vara där nåmer, om jag nu inte får vicka där någon gång!? :)

I övrigt har dagen gått väldigt bra. Många av barnen har gått på sommarlov nu, de hade sin sista dag idag så nästa vecka har vi 4 barn. Men det blir nog bra. Även två i personalen hade sin sista dag idag innan deras semester (min handledare och en till) det var därför jag gav dem blommorna nu och inte nästa vecka!

Vi har även ätit Midsommarlångbord med alla avdelningarna utomhus idag. Det var väldigt gott och mycket trevligt :) Om inte annat så verkade barnen ha mycket roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback