Kukkola.

Oj känns som om att jag bara farit och flängt hela helgen -le-

Fredag sov jag lääääänge.. Och när jag väl tog mig upp fick jag skynda på, då skulle jag syrran och mamma till mormors stuga i Kukkola. Bilresan blev social ;) Alla vi tre satt med varsin mp3 ungefär halva vägen -le-

Att äta blev det Pilgrimsmusslor i champangesås (mycket gott) men även sill och potatis som förrätt. Sedan lax till middag. Till efterrätt hade moster gjort en jättegod jordgubbstårta. Och den är verkligen jättegod :)

Vi gick även en sväng till forsen och tittade lite på kvällen :)


Kommentarer
Postat av: sara

kukkola läste jag som kuk kola, hahahahaha :D

2007-07-07 @ 14:46:53
Postat av: Stina

haha ovanligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback