Kan det bli bättre?

Tiden på Månen är underbar. På kvällarna längtar jag tills jag vaknar och får träffa dem alla igen. Första veckan har gått jättebra och i räserfart! Helt otroligt :) Sa till en av dem idag att jag trivs otroligt bra :)

I veckan har hänt massor, har varit ensam med endast vikarier en halvdag, kramat och myst med jättemånga barn som tytt sig till mig den här gången mycket mer än tidigare. Det har dock varit tråkigt väder mestadels men vi har varit ute varje dag ändå och gungat och cyklat och sånt som man gör på sommaren ;) äter sandkakor ;) haha..

I veckan har jag även jobbat in midsommar :) Kändes konstigt idag att få gå hem halv tre istället för fyra som de andra dagarna. På måndag ska jag få följa med dem på kvällstid och ha deras sommaravslutning =D Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback