Grillfest - Singstar!

Ikväll var det tänkt att jag och Victoria skulle se film här hemma hos mig. Men hon hörde utav sig på dagen och frågade om jag ville komma på grillfest med hennes vänner. Som ni redan vet gillar jag mat så självklart tog jag mig till Porsön för att få lite grillat ;) -skratt-

Det var mycket gott och väldigt trevligt :) Efter maten gick jag och Nils för att sjunga lite Singstar och där blev vi kvar större delen av kvällen, tills Victoria sa att vi skulle komma och äta efterrätt som var kladdkaka. Mycket mumsigt :)

Efter efterrätten sjöng vi ännu mera singstar och sen såg vi film. Efter filmen fick vi skjuts av någon som körde sjukt fort i bilen, kändes som att åka karusell.. det får er kanske att förstå känslan! :P

Tack för all mat och för att jag fick komma, det var mycket trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback