Fira sommarlovet - Fest?

Igår kväll blev det att fara en sväng till Golfängen. Det var typ inte mycket folk jag kände där. Var verkligen inte på humör för sådant men Emil släpade med mig ändå. Borde känt efter vad jag egentligen tyckte, då hade jag stannat hemma med en film och en STOR skål godis ;)  Som tur var var Sofia från klassen där så hade henne att umgås med innan jag tog taxi hem ;) Hon var så snäll och följde mig till taxihållplatsen så jag tog mig hem, hon väntade även på taxin som blev sen trots att hon frös (Tack, det var supergulligt) :)

Väl ute ur taxin gick jag till en kompis och satt och pratade. Det var supertrevligt och jättemysigt. Jag somnade inte för än låååångt in på natten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback