Filmkväll.

Fredagskvällen ledde till film (som jag hyrde när jag var i stan) och maxmat  till middag ;) haha..
Filmerna var: Den bästa av mödrad och The Holiday!

The Holiday var rolig men kändes som om att man kunde sitta och säga allt som skulle hända innan det ens hände. Det är dock bra skådespelare. Jag gillar dem faktiskt allihopa :) Det är nog ingen film jag kommer att köpa det första jag gör.. Men som sagt, är den billig så är det helt okej ;) En lätt film som man kan fördriva tiden med!

Den bästa av mödrar handlar om finska barn som kom hit till Sverige under andra världskriget.. och den var ju faktiskt bra.. Vet inte riktigt om jag var på humör för en sådan djup film.. men den var helt klart sevärd! Jag grät inte men det var lite långt ifrån, fick samla mig och titta bort lite ;) Det var bra skådespelare.. jag gillar hon som spelar mamman..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback