Eget Bollhav!?

bollhavLäste nyss en tjejs blogg och hon önskade till sitt barn som skulle fylla år ett bollhav. Fatta häftigt. Jag ÄLSKAR
bollhav -le- Tror ni sugen jag blir på att köpa? Haha jag hade typ haft grymt roligt!! Haha.. Började kolla runt lite vart man kan köpa dessa roliga bollar ;) Det visar sig att det finns på BR-Leksaker (därifrån är bilden). Men det är liiiiiite för långt bort för mig. Närmaste är typ gävle.. Haha.. SÅ viktigt är det inte ;P Men det kostar bara 120 kr för 100 bollar :P Haha nog hade jag lätt kunnat köpa typ 200 bollar för att få fylla någons badkar och ligga och.. ja skratta :P hahaha.. Jag är lättroad, jag vet =D Jag hittade även en till sida där man ska kunna köpa bollar till bollhav. Men vad de kostar var en större fråga eller så är jag bara otroligt dum!? :p

Någon som vet vart man kan köpa bollar till bollhav nära Luleå? :p hahaha

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, kul med bollhav . ;)

Postat av: Stina

Ja, hahaha det tyckte jag också -ler-

2007-06-12 @ 19:08:46
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback