Avslutningen i THN.

Onsdag kväll var man ganska mör efter dagen som varit. Teatern var 14.00 och jag var inte hemma föränn säkert 15.15 tidigast. I alla fall kl 18.00 skulle min teckenspråksklass sammlas inne i stan eftersom vi skulle gå dit dövföreningen har bingo på onsdagar en gång i månaden -le- Det var rätt roligt och två från min klass vann varsitt pris -le- Själv gick det uruselt som vanligt i spel..

Det sägs ju att "tur i spel -otur i kärlek och tur i kärlek -otur i spel" men jag undrar vart min tur i kärleken finns?

Efter bingon fick vi börja prata betyg med Märtha. Jag var först ut och fick veta att jag får VG.. Det är helt sjukt men jag typ nöjer mig inte det VG.. fast det är ju bättre än G. Men men.. Det blir nog bra -le-

Jag fick även ett kort Märtha gjort som hon skrivit:

Stina: Tack för det här året!
Du är en fantastisk tjej med ett trevligt sätt!
Önskar dig allt gott & en riktigt skön sommar!
Kramar Märtha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback