Veckans alla filmer.

Den ofrivillige golfaren: Mycket rolig film, det är lätt den bästa av sällskapsresorna! Jag måste ha den. Så rolig alltså.. Haha det är Stig-Helmer som ska lära sig golfta på 1 vecka. Självklart stöter han ännu en gång på kärleken och den är helt enkelt hur kul som helst :)

Material Girls: Det är en filmed med Hilary Duff och Haylie Duff, handlar om två rika flickor som har ärvt deras fasr företag och mister allting på bara en dag. De får leva som "fattiga" den var faktiskt helt okej, säkert typ 3 av 5 :)

Blast from the past: Den här handlar om ett par som lever på 60 talet och tror att det blir atombombskrig, mannen har byggt ett skyddsrum under huset och de ställer låset på dörren till skuddsrummet på 35år. De får en son innom ett år och han uppfostras av dem där nere i underjorden. Efter 35 år ska pojken upp och samla mat till dem.. Den var mycket rolig och underhållande :)

Beck 21 - Den japansta shungamålningen: Kanske inte en av de bästa beck filmerna men den är helt klart sevärd :) Vet inte riktigt mer vad jag kan skriva om den? En kvinna blir mördad på ett hotell och läggs i en ställning med massor av rosor omkring sig, presic som en känd tavla typ.. ja..men som sagt, helt okej film :)

     



Jag har även sett två filmer till men jag kommer verkligen inte på vad de heter? ska ta reda på det efter det skriver jag även om dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback