Uppdatering av filmer

Tyvärr har jag ingen som helst aning om vilka dagar jag sett de här filmerna. Men i slutet av förra veckan var det då :p

Mr.3000 - Handlar om en gammal idrottsman som tror att han vet och kan bäst :p Det visar sig att han inte slagit 3000 slag som han trott utan 2998.. Han går med i sitt gamla lag och får väl lära sig en del.. -le- Jag tyckte den var helt okej! :) Gick på Tv för ett tag sedan...

(såg dagen jag hade surströmmingskväll)
Göta kanal - Den var faktiskt väldit rolig. Kanske inte den bästa man sett sådär men den gav mig många skratt och trevlig underhållning för kvällen :) Handlar om en firma som säljer båtar som ska tävla mot den andra firman som säljer båtar i staden om vem som kör snabbast igenom göta kanal.. De som vinner ska få sälja massor av båtar :p Det är en väldigt rolig film.. självklart måste jag se tvåan som kommit nu :)

Little miss sunshine - Handlar om en familj som ska bila för att dottern ska på en skönhetstävling. Väldigt bra film. Handlar om deras resa och allting blir fel. Otroligt rolig film men den hade ändå ett budskap. Man (jag) inser verkligen hur sjukt det är med tävlingar om utseende. Helt sjukt.. handlar om insidan.. även om man vet det är det bra med en förfriskning av minnet ibland ;) Väldigt sevärd film :)

The break-up
- Rolig men barnslig film om ett par som separerar men tvingas att leva tillsammans i lägenheten ett tag i alla fall.. Som sagt den var väldigt rolig men lite överdriven.

Hälsoresan - Haha ja kan man annat än skratta? Verkligen inte den bästa av sällskapsresorna (det är den ofrivillige golfaren) Men man kan ju inte ogilla den här.. helt klart bättre än första gången jag såg den! Denna gång far de iväg på ett hälsohem eftersom han blivit deprimerad och bara sitter och äter chips och ostkrokar hela dagarna :P på hemmet råkar de självklart på trubbel ;p

Getting played - Såg den ikväll. Väldigt rolig men lite förutsägbar. Den lockade till sig många skratt! Handlar om tre tjejer som bestämmer sig för att göra det ultimata testet för att bevisa hur lättlurade killar egentligen är. De ser ut sitt "offer" och spelet börjar... ;p

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback