Sommarlov på riktigt

Den här veckan är min första lediga vecka. Det har varit toppen! Veckan har endast varit solig så på dagarna har jag och min solarkompis legat som klistrade på gräsmattan o solat :)

Men jag har även hunnit med att putsa fönster hos moster (tjänat bra med pengar) och gått lite på stan :) Per har varit här uppe med Alicia så onsdag kväll åt vi alla pizza hos mormor, det måste jag säga hör inte till de mer vardagliga sysslorna! (menar pizzan) :) Alicia underhöll sig med att bada i en liten balja vi ställde fram med vatten på gräset! Jag har spenderat många timmar åt filmtittade, närmare sex stycken har jag sett som jag alldeles strax ska recensera ;) Det har varit en mycket solig och rolig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback