Oj så många katter!

Hm.. nu kan jag dra det här kort och gott för er...

Den 20 mars: föder Honey fyra kattungar.

Den 22 mars: dog en av Honeys fyra kattungar

Den 24 mars: föder Saga (Honeys mamma) tre kattungar.
Den 9 april: dog ännu en till av Honeys ungar, då var de 20dagar.
Den 7 juli: flyttade den sista kattungen ifrån oss.
Den 17 juli: fick en av kattungarna flytta hit hem igen
Den 19 juli: fick den kattungen ett nytt hem hos min kusin (som redan hade tre kattungar från oss sedan tidigare)
IDAG Den 21 juli: Föder Lurva (Sagas mamma) en kattunge, än så länge ;)

Helt sjukt mycket kattungar :D Och vi visste inte ens att Lurva skulle ha kattungar. Idag började hon bara bete sig väldigt märkligt och försökte bära omkring Honey, vilket var väldigt märkligt. Honey vägrade ju och gick ifrån henne. Men hon var väldigt orolig och skulle ha koll på alla hela tiden. Så nu på kvällen innan maten så gick Honey in i en låda vi har här under dataskrivbordet, och när hon gör det brukar jag alltid dra fram den och klappa henne. Så när jag drog ut lådan låg det en kattunge där bara helt oväntat -le-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback