Längtan, förnyelse..

Eftersom det inte blev någon sol som jag hoppats på idag så har jag ägnat mig åt att längta tills jag flyttar hemifrån. Så mina sidor jag som mest hänger på just nu är:

BlueBox - Min önskelista därifrån är lååång...
IkeaMöbler, heminredning..
Lulebo - Hm.. vart ska jag bo?
Arbetsförmedlingen - JOBB

Jag är sjukt sugen på att börja jobba någon stans! Jag pratade med en jag känner typ i vintras då gick hon i trean på gymnasiet och var ledig på typ fredagar och halva måndagarna. Eller något liknanade.. så då vickade hon på ålderdomshem den tiden hon var ledig. (Hon gick omvårdnads) Och det är ju en toppenbra ide.

Tyvärr så måste man vara 18år för att få vicka.. Och jag fyller ju först i april. Men de på förskolan jag varit på nu i år ville ju att jag såfort när jag fyller 18 ska komma dit och skriva upp mig på vikariepapprena :) Nästa sommar gäller det ju att hitta eget jobb. Och de flesta förskolorna stänger ju.. Så får se vad jag gör?

Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska ha flyttat hemifrån till nästa vinter. Jag går ut skolan till sommaren och antingen börjar jag plugga eller så jobbar jag ett år? Flytta hemifrån ska jag då göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback