Heartbeats.

Dagarna rullar på i bara farten. Vad jag vet så är det 23 dagar kvar på mitt älskade sommarlov. Det är ont om soltimmarna så jag passade på att jobba idag när det regnar eftersom jag hoppas på sol imorgon :) Har inte något alls planerat i sommar så det är inget stressande för mig :) Jag skippade Piteå dansar och ler nu i helgen. Hehe inte för att jag ens planerat att fara dit men ändå ;p Istället sitter jag nu själv här hemma och väntar på att se vart kvällen för mig? ;p

För övrigt så har jag fått mina pengar från sommarjobbet nu. Dock kommer jag inte hinna se dem innan de är förbi eftersom jag är skyldig min mor pengar från det jag shoppade i sthlm och resten går raka vägen till min nya mobil :)


Jag har lite svårt att inse att nästa sommar när jag sitter här så har jag gått ut mina 12 år i skolan. Så skoj, pirr i magen bara av tanken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback