Beroende

Igår var jag på stan med Theres och Sara. Vi satt utomhus och fikade, som tur var fanns det filtar.. annars hade vi nog fryst ihjäl ;) I alla fall.. rätt var det var tog jag upp mobilen och skulle skriva ett mess.. och nr 7 hade fallit av. OJoj.. haha jag fick typ panik eftersom jag tyckte att jag behövde hitta den. Efter någon sekunds förvirring hittade jag den i min ficka.

Kan meddela er att om ni tappar knapp nr 7 och ska skriva ett sms kan de bli väldigt roliga ;) Jag ska få låna en annan mobil av min kompis eftersom alla andra mobiler jag haft tidigare är heeelt döda!  MEN ikväll har jag beställt en ny mobil ;) (Wohoooo) Från
Katshing Mamma köpte sin mobil därifrån, de är även sammarbetspartners med typ pricerunner och finns med på prisjakt sida också. Så jag litar på dem :)

I alla fall.. Det blev den svarta :) Sony Ericsson w660i Jag är så nöjd!!!

Av dagen och gårdagen kan jag kort och sagt meddela er att jag är enormt beroende av min mobil.

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Nähä? Det menar du inte =)

Postat av: Stina

Jag menar det :p

2007-07-22 @ 20:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback