Wallander - Jokern

Har även sett Wallander ikväll. Gillar hela serien. Den är bra - Trots att den är Svensk! Alla klagar bara på Svenska filmer men jag gillar dem :) Har sett alla utom en innan Jokern. Men blir nog att se den också här framöver :) Man behöver ju inte se dem i nummerårdning.. det tycker då inte jag. Har sett alla i nummerårdning själv men tror inte det behövs. Är ju liksom ett fall varje film. Det är väl mer karaktärerna, typ Linda och Wallander själv liksom som man kanske missar någon del av om man inte ser dem i rad. Men uppmanar även alla att se Wallander. Jag gillar dem skarpt! :)

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Kram till dig och ditt nya spännande år. Kul att du fick en digitalkamera, vi får väl se mer spännande bilder. Hälsa alla där hemma och en extra kram till dig.

Postat av: Fröken Nilsson

Kul att du sett den! Det har inte jag ännu... lite konstigt när man är med på ett hörn tycker jag. Men jag ska. Snart!

2007-01-05 @ 17:19:22
URL: http://www.sarahnilsson.blogg.se
Postat av: Stina

Tack Britt-Marie för hälsningarna :)Jodå, det kommre bilder lite då då :) Min familj hälsar tillbaka!

Sara - Fröken Nilsson. Jag förstår att det är konstigt att se sig själv i värsta filmen ;) Lycak till i framtida roller!

2007-01-07 @ 20:21:06
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback