Vända på dygnet

det är inte lätt det.. Igår gick jag och la mig elva (första gången) men slutade med att jag kl ett gick upp och gjorde hamburgare med mina föräldrar, moster och hennes kille. Efter det satte jag mig självklart vid datorn eftersom jag inte alls var trött och där fanns det folk att prata med. Så halv fyra ungefär låg jag i sängen igen och försökte verkligen blåsova. Men det gick inte. Låg vaken till just efter halv sex då jag somnade. Hade planerat att stiga upp mellan halv åtta och åtta. Gick inge vidare. Men kom dok upp halv tio i alla fall :) Så fyra timmars sömn inatt blev det. Jag kan meddela att jag mest troligt ändå inte är trött ikväll när jag verkligen borde vara det -suck-  Crazy 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Stina! Vi har 2 hanar och 1 hona. Katten i mitten är flickan. Vi kommer ta 700kr för dem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback