Trevligt o mysigt :)

Igår var en helt toppenbra dag! Så mysigt..

På morgonen vaknade jag av att jag låg och sjöng "ekorren satt i granen" för mig själv -skrattar- Blev lite rätt när jag låg dära och blundade och hörde mig själv ligga i sjunga!

Jag for in till stan så jag var där ca 09.15 och väntade på att optikern skulle öppna.. Hon kollade synen på mig och tro det eller ej men hon påstod att min syn blivit bättre! :P haha.. men men hon beställde hem ett par månadslinser till mig! Så ska dit och se om jag kan ha linser o sätta in dem m.m..

Eftersom jag börjar skolan 11.55 gick jag på stan tills skolan började, har ju inte varit på stan under hela julen typ! Hittade supersnygga örhängen o smink :)

Efter min enda lektion på fredagar fortsätte jag att gå på stan ett tag innan jag for hit hem igen och köpte 2mackor o 2semlor till mig och min kompis, gick hem till henne o vi åt dem och pratade o hade jättemysigt :)

Gick hem vid 17 och sminkade mig för att just innan 18 gå till mormor och äta middag, var väldigt trevligt det också, vi hade massor av diskusioner men det var bara bra saker vi pratade om! Väldigt givande! :)
Kom hem vid 12 och la mig vid halv ett :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback