To the moon and back.

Har varit på Månen idag igen. Är ju bara två veckor kvar nu =/ Men på torsdag ska jag få vara med på deras personalmöte =D Det ska bli roligt!! Tror att det är hela huset som har personalmöte tillsammans! :P Blev jätteglad när A (min handledare) frågade mig om jag ville komma! Hon är så.. som.. det märks faktiskt att hon gillar mig! :)

Idag har jag även fått en till figa gjord! Det var barnen som började leka djur själv så jag liksom hoppade in och styrde leken lite :) Jättekul även det! Blir så glad av barnen.. faktiskt! Många klagar på att de är less osv.. men jag tycker det är roligt! Fast idag kallade ett av barnen mig Hanna-Stinna. Eftersom min lärare var och hälsade på förra onsdagen och hon kom väl ihåg det :P haha.. men de är söta! :)

De har verkligen tagit en bit av mitt hjärta det där stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback