Tjejsnack v.2

Kroppen
1. Vad tycker du om din kropp?
Ehm.. jadu, jag skulle vilja förändra ganska mycket.. öm.. Men det är ju ändå jag liksom.. jag menar.. man får ju som ta det som det är :P haha
2. Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur
skulle du förändra det?
Hm.. antingen minska mitt huvud eller minska mina fötter. Ja.. huvudet hade jag velat ha mindre helt enkelt :P och mina fötter samma.. Menar.. det är rätt omöjligt i mina ögon att göra det så därför tar jag dem/den förändringen :)
3.  Vad är du mest nöjd med på din kropp? Vet inte, gillar vissa småsaker, min ögon.. händer..
4.  Vad är du mest missnöjd med på din kropp? Öhh.. haha.. jag vet inte? 
5.  Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför? Jag skulle nog inte vilja ha någon annas kropp för en dag, till vilken nytta skulle det vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback