Skola - Optiker

Ja.. Då har första skoldagen varit. Saker var väl som vanligt. Roligt att träffa vissa igen :) På idrotten loosade jag rejält.. Alla i klassen hade bättre än mig -skratt- Aja, tog det inte allt för seriöst ;)

Efter det slutade jag. Vi hade ingen teckenspråk, så skönt :) Så gick jag och bokade en tid hos en optiker. Jag har ju egentligen glasögon men jag är urdålig på att använda dem och nu börjar jag märka själv för första gången att jag verkligen ser dåligt, på riktigt. Så ska och testa om jag pallar linser på fredag :)
-hoppas-

Kommentarer
Postat av: sara

åfan! inte visste jag att du hade glasögoon, kan du inte ha de på dig någen dag?

2007-01-09 @ 15:58:53
Postat av: Stina

Nej gud, tror du jag skulle det? :P haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback