Samtal under lunchen.

Dagen på Månen har varit toppen som vanligt :) Barnen är SÅ söta, märker tydligt att de mer och mer tyr sig till mig, säger mitt namn, kommer bara sådär och kramas (även de allra blygaste). På lunchen satt jag och pratade på en som jobbar på min avdelning som jag gillar..mycket :) Eller, var nog mest hon som pratade o jag lyssnade.. Vi pratade om åldersskillnader o praktik o skola typ.. :) När vi pratade om praktik hoppas jag att hon inte menar att jag är så som hon tycker "dåliga" praktikanter är. Har alltid gillat henne men hon är som.. lite svår.. :P Men nu efter jul tycker jag att hon varit mycket trevligare! Fast jobbade så lite med henne förra terminen.. Kan bero på det :) Jag hade även ett samtal med min handledare idag. Det gick bra, hon är väldigt trevlig och frammåt :)

Jag hoppas de gillar mig lika mycket som jag gillar stället.. *osäker*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback