Kvällens gång..

Efter praktiken gick jag hem och såg på Tv ett tag, eftersom aldrig någon kom hem så Perfectogick jag och lagade middag. Blev mycket enkelt men ack så gott :P Korv och makaroner! :) Direkt när jag ätit färdigt kom mamma hem. Satt och tittade när hon åt efter det åt vi en supergod glasstårta som pappa köpt för ett tag sedan. Tror han brukar köpa dem på IcaMaxi? Hur som helst är de sjuuukt goda! :D

Barbell
Efter det for vi direkt och tränade och nu ska jag plocka ögonbrynen o fixa mina naglar o duscha :) Sen blir det nog att slappa vid TV:n är så trött, har hunnit sova en stund redan ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glass är gott :)

2007-01-12 @ 15:43:08
Postat av: Stina

Jaaa! :) Glass är jättegott =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback