House Of Voices

house of voicesJag vet inte om det var jag som var okoncentrerad eller filmen som var konstig? Jag brukar hänga med i även underliga filmer men jag blev verkligen förvirrad av den här!! Vet inte om jag fattade hela filmen helt rätt eller om jag bara tjorvar :P haha

Den var inte sådär superläskig, men jag hoppade till några gånger.. Den var mer spännande än läskig tror jag. Och underlig framförallt!!

Den handlade om en tjej som kommer och ska jobba på ett barnhem. Hon har tidigare våldtagits och blivit illa behandlad på stället hon bodde tidigare. När hon kommer till skolan/barnhemmet så har ett barn precis dött och alla barnen ska iväg från skolan o den ska renoveras. Hon blir kvar med mattanten o ett av barnen. Hon upptäcker att skolan är fulld av hemligheter o hon försöker hitta svar..

Den var rätt bra, men otroligt underlig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback