Gårdagens middag..

Det var så otrolgit roligt att träffa mormors syster! Hon är helt tokig, ungefär som jag ;) -skrattar- Synd att man ej träffar henne ofta, inte sett henne på flera år. Även min morfars syster kom. Hon är väldigt trevlig hon också, men henne träffar vi oftare. Moster och hennes kille var också med.


Det var superfint fär vi åt, så mysigt. Och så snygga servetter säger jag bara! Haha, hade kunnat ta med mig dem hem -skrattar-  Maten var så otroligt god den också, vet dock inte vad det var, minns inte mer än att det var ren och potatis, och svampar... Men supergott var det. Till efterrätt var det brownies gjord i en stor temugg, där på var det bär och sen fick man sätta grädde själv :)

Tack alla ni för en supertrevlig kväll! =D


Det här är en bild på den underbara middagen.
middag

Kommentarer
Postat av: Starhopper

Snor du mina bilder eller hade du en egen? =)
Tänkte bara säga att jag fick godiset för att du gick med i SC på en gång =)

Postat av: Stina

Jag snodde den... -ser söt ut-
Vad bra att det kom :)

2007-01-19 @ 18:33:58
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback