Full rulle en fredag.

OJ OJ OJ Fredagen var ett enda kaos! Jag hade massor att göra på noll tid! Men min mormor hjälpte mig massor genom att kl 11 for vi hem till min syster eftersom hon var inne på behandlings-grejs-test-någonting(?) Och Sparven (hennes katt) Inte kommit hem så skulle jag dit och släppa in han. Hade egentligen behövt åka buss in till stan o byta buss och fara till hon, sen tillbaka med buss in till stan. Men eftersom mormor öljde mig gick det bra. Tyvärr kom inte Sparven hem under tiden vi var där :( Vi satt och väntade 45min sen släppte mormor av mig i stan.

När jag kom in i skolan fick jag veta att jag inte hade någon lektion (vilket gjorde att hela dagen blev konstig) Jag satt och pratade med E och E innan jag vandrade in till stan. Skulle träffa V halv två och kl var ingefär halv ett så jag gick omkring och shoppade lite. Ringde V halv två och då var hon inte färdig än. Så fick gå omkring 45min till innan hon kom.

Jag och V gick och åt en smörgås på Dagobert´s innan vi förflyttade oss till Mcm (har bytt namn men jag kallar det så) och fikade lite :) När vi satt där kom massor av hennes kompisar och jag fick träffa hennes kille :)

Kl 16 skulle jag med bussen och där träffade jag E igen. Vi satt o sjöng till storheden där jag hoppade av och skulle handla till kvällen. Eftersom jag skulle laga middag till E och H så behövde jag handla lite innan. E ringde och sa att hon kunde hämta mig -puh-

Vid 18.15 tror ajg gick jag hem till E och jag ladage middag. Efter det såg vi Ugly Betty sen deckade hon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback