Crocs. Foppa-tofflorna!

Crocs

Ja, vem har egentligen INTE hört talas om dessa
Foppa-Tofflorna som hela Sverige knallade runt med i sommras? :P När de kom så tyckte jag att det var helt gräsligt fula! Förstod inte hur folk kunde ha knallrosa o liksom lime-färgade skor i gummiliknande material med hål i :P

Nu då på min praktik så knallar nästan alla som jobbar där omkring i dessa skor, och jag kan inte undgå att faktiskt tro att de är riktigt sköna. Även tidigare i år när jag hälsade på farmor på sjukhuset så sprang all personal omkring i dessa tofflor. Och de finns ju faktiskt i lite diskretare färger, typ moss-grön! Och jag måste erkänna det.. jag skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa ett par! Speciellt nu på förskolan hade det varit skönt. Hehe, ska meddela om jag faller dit för dem ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback