Tjejsnack v.8

Sömn
· Vad har du på dig när du sover? Trosor, ibland bh :P
· Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Egentligen har jag alltid sovit på sida, Men nu för tiden har jag börjat sova på mage/sida och så håller jag om en kudde med ena armen och har den andra armen under min andra kudde :P hehe.. lite svårt att förklara! Sen har jag gärna täcket mellan benen eller en kudde eller liknande :)
· Hur många kuddar har du i sängen? Alltid MINST 2, just nu har jag två st normala och två 65*65
· Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Det går i perioder, inatt vaknade jag och kom ihåg hela drömmen, helt läskigt.. åkte bil och bilen for ner för en kant ner i vattnet, riktigt läskigt. Hade en kompis i bilen och vi båda klarade oss men det var obehagligt.
· Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Nej det har jag inte. Inte vad jag kommer ihåg!? Så nej det tror jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback