Skola - Shopping - Softa

Idag var jag på teckenspråken och efter det stannade jag kvar i skolan och skrev på en uppgift som jag sedan lämnade in. Gick runt på stan och träffade C som gjorde sällskap ett tag :)

Köpte en svart tröja med dragkedja och ett vitt brottarlinne båda på Hm, köpte även ett hårband på glitter -le- Träffade mamma på stan, hon köpte för övrigt linnet som det var tänkt att jag egentligen skulle köpa, men det pasade liksom inte på mig.. Inte min typ liksom.. blev fel, men jättefint på min kära mor :)

Mormor har varit här och ätit middag så har vi sett "Så ska det låta" och "Let´s dance" sen satte jag mig här :)

imorgon blir det fullt upp.. ska fara och flänga hela dagen, men skriver mer om det sen ;)

Kommentarer
Postat av: Britt-marie

Önskar att jag varit med och sett på Svenne när han spelade.
Tänkte på dig idag och hamnade här.
Kram och åter kram

Postat av: stina

Ja, det var riktigt roligt att se :)
Aha.. Roligt att du tänker på mig!
Kramar tillbaka.

2007-02-24 @ 17:11:50
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback