Skidskor - Skottning

Yes idag på idrotten så åkte jag och fyra till skridskor. Hur härligt som helst. Vi åkte på isvägen som de gjort runt stan =) Fattar inte varför man (jag) inte åker skridskor oftare? Det är ju toppen! Solen sken och det var inte alls kallt trots att det var mellan -15 till -19? Grader. Tänker ta med mig några kompisar och fara och åka lite =) Så skönt alltså. For omkring dära själv på isen innan jag och E tog en runda åt andra hållet :) Vi var ute ca 35-45min och då sa våran lärare att vi tjänat in två dagars solljus. :) HÄRLIGT!

Så när jag kom hem fortsatte jag vara duktig och var ute 40-45min till. Var tvungen att skotta eftersom det vräkte ner snö igår. Fick inte lika ont i ryggen alls nu, skönt :) Kan bero på att jag hade en annan spade. Visst.. ont fick jag.. men inte SÅ ont -le- Så nu har jag ju tjänat in massor av solljus. :P haha.. inte illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback