Shopping o lärare i mp3:ns värld ;)

Efter praktiken for jag in till stan och träffade S. Vi gick runt på stan och storhandlade ;) haha.. Det var supertrevligt! Vi avslutade eftermiddagen med att äta på Max innan vi båda gick till våra bussar! Tack för en väldigt trevlig kväll :)

Efteråt for jag till gården och värmde mig innan jag gick vidare till mormor och hjälpte hennes kompis med hennes nya mp3 :P haha Roligt att träffa Gunvor igen. Inte sett henne sedan jag gick i 9an.. och det börjar ju faktiskt bli ett tag sedan (konstaterade jag och S på stan) :P

Haft en väldigt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: S....

tervligt, trevligt:)

2007-02-08 @ 18:06:13
Postat av: Stina

Ja, det får vi göra om snart :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback