Kvinnan på bussen.

Nu ikväll så får jag och E med bussen till storheden och handlade lite :P Vi tog oss även en ChiliChees på MAX! Åh så gott det var!! Älskar Max, finns inget annat :P haha..

I alla fall på bussen dit så satt jag och pratade med Em och Ad och förklarade hur mycket jag kommer sakna min praktik. Och att jag ska försöka få det stället som sommarjobb, typ säga till abf att jag skaffat ett eget ställe men de får betala och jag gr efter deras "regler" Då säger en röst bakom mig: Ja, gör det! Abf vill helst slippa skaffa sommarjobb åt ungdommar så gör du det! Hon höll även tummen upp åt mig =D Ungefär. Åh så kul det var att höra. Jag ska genast ta kontakt med rektorerna på förskolan och abf och se till att det verkligen blir så också. Tänk vad underbart att få vara där i sommar istället för något jag inte alls vill, gillar eller trivs på!

Tack du kvinnan på nr9 som pratade med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback