Hur kan man vara så glömsk?

Åh vad jag är klantig. Finns inte mycket annat att säga. Just när jag skrev mitt sista inlägg här på bloggen 23.30 ungefär så loggade en i min klass in och jag får en flasch back att "Oj, vi ska redovisa på NK:n imorgon" Och självklart hade jag sagt till S och M att jag skulle renskriva vårat arbete. Oj, vad har Stina glömt i veckan? -suck- Jepp.. just det.. Så nu har jag skrivit hela arbetet på datorn, sökt lämpliga bilder och sökt ännu mer fakta. Äntligen färdig nu. Har dock ingen fungerande skrivare så har mejlat den till oss alla tre så för hoppningsvis kan någon av oss skriva ut den på skolan imorgon.
 
Aja, nu sitter jag här med värk i magen och less på mig själv. Bäst att hoppa i duschen och göra mig redo för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback