Honeys helg.

Hon har varit riktigt busig i helgen min darling. Det började på fredag eftermiddag. Då var jag och mamma på stan och shoppade. När vi kom hem hade pappa börjat med maten. Han hade tinat köttet och lagt fram det på diskbänken. Efter det gick han iväg en kort stund, så när han kommer in till köket igen har Honey tagit förpakningen och sitter och äter kött under köksbordet.

Samma kväll kanske vid elva på kvällen hade vi lämnat två ostar på bordet i vardagsrummet. Vi var i sofforna nedanför. Då ser pappa Honey sitta och äta från båda ostarna.

Och som att vi skulle ha lärt oss något av det? Neeej.. När klockan blev ännu lite senare gick jag ner i källaren och mina föräldrar somnade i soffan. Mamma vaknar till vid 3 ungefär. Då sitter alla katterna och äter chips ur skålen. Semlan tar ett chips, hoppar ner från bordet, äter chipset, hoppar upp och tar ett nytt.

Ojoj..

Kommentarer
Postat av: Mims

Now the feeling! en av våra katter vill gärna hoppa upp på spisen och se om det finns något ätbart, man får ju bara hoppas hon inte hoppas upp när en platta är varm...

Postat av: stina

ja precis, Honey är expert på att hoppa upp på spisen hon också.

2007-02-27 @ 14:58:58
URL: http://pearlsoflight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback