Fredag - Lördag

På fredagen efter att jag skottat så for jag in till stan och hyrde filmerna (hard candy och click). Efter det tog jag bussen till storheden och handlade lite innan jag for hem. Skrev lite på mina läxor och efter det kom moster och lämnade Nisse på kollo -skratt- De skulle och äta hos mormor men jag var hemma med kompis och hade trevligt :) Vi åt lite och sen såg vi film hela kvällen!

Lördag när jag vaknade skulle jag igentligen och städa men orkade inte. hade så sjukt ont i huvudet så jag bestämde att jag städar idag på måndag. Vid tre gick jag och mötte en kompis vid rimi och vi satt och pratade ett tag innan vi gås en film som hette Fat Pizza. Sen följde jag med till bussen efter det till mormor och såg melodifestivalen och åt middag :) På kvällen gick jag till en kompis och såg Bruce den allsmäktige. Efter att den slutade satt vi och pratade innan jag gick hem och somnade vid halv tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback