Click

ClickSå bra film alltså! Såg även den här i fredags. Riktigt bra. Var som sagt väldigt trött på fredagskvällen men somnade inte i alla fall :P Handlar om en kille som får en kontroll över sitt liv!

Jag trodde att det här skulle vara en liksom rolig film. Vilket det självklart var! Den var superkul :) Och jag  tror att jag grät typ.. haha.. hela slutet :P OJoj.. vet inte om det var för att jag var så otroligt trött och blev känslig men grät gjorde jag :P

När jag var och hyrde den här filmen träffade jag Le som också var och skulle hyra den. Idag när jag såg hon så berättade hon att hon grät ungefär lika mycket som jag :P haha Pratade även med Li och hon hade också gråtit så det var fler än jag ;)

Den här är ett måste i min samlig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback