Åh så underbart!

Jag trivs så otroligt bra på Månen. Helt toppen är det. Älskar att de behandlar mig som personal. Inte som någon utomstående. Får liksom känslan av att man är "en av dem" Det är så skönt. Alla är så trevliga och barnen är toppen. Jag vet att JAG inte gör rätt alla gånger. Men jag lär mig.. Får tips och råd om hur jag skulle ha gjort och så.

Fick ju vara med på personalmötet idag. Oh vad jag är ledsen att jag inte får vara med på nästa personalmötet de har (har slutat då). Då ska de ta upp mycket mer än idag om barns kriser. SÅ intressant. Fick tacos också. Så behövde inte laga middag idag :P Haha..

Jag önskar att jag inte behövde tillbaka till skolan. Vill stanna där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback