kortfattat

Yes, helgen kortfattad: Jobb, tacos, saknad, vitlök, film, trevlig, dans, disco, missesvärd, jobb igen, massa softande och härlig helt enkelt :)

Imorgon är jag ledig och jag ska passa på att springa på stan och köpa de sista klapparna :) Skulle vilja göra en beställnign ifrån coolstuff men inte riktigt bestämt mig än :p Helt sjukt snabbt går tiden, nu är det jul om typ en vecka och det är sista jul lovet under min skoltid. I och för sig ska jag plugga vidare men ändå.... Fatta snabbt gymnasiet gick, känns som igår jag satt dära i årk 1 och inte kände någon. Även om det inte är himmelriket känns det lite jobbigt att lämna tryggheten.. Anyway.. Hinner skriva mer om sånt trams senare :) :) :) :)

Nu blir det kanske att se lite L-word?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback