Kliar i fingrarna..

Jag är dålig på att uppdatera.. Kan bero på att jag jobbade 6/7 dagar förra veckan. Igår åt jag en maxbox för första gången sedan jag var liten :) Jag hade även namsdag (idag har syster) Igår så plankade jag in på basket och såg de sista 15 min av plannjamatchen ;) haha och idag flyger mor söderut. Annars har det inte hänt något mer ovanligt -le-

Jag har råkat upptäcka att jag vill ha ett ps2. Så i princip all min tid går åt till att sitta och titta efter roliga spel tills när jag smäller till och köper! Men känner att jag måste köpa färdigt mina julklappar innan jag börjar unna mig saker som ps2 -ler-

Några spel  jag vill ha:
Sims skeppsbruten
Sims Bustin' Out
TY the tasmanian Tiger (mest bara för att det är billigt)
TY2 the tasmanian Tiger
The Simpsons Hit and Run
Singstar SÅKLART (Svenska hits schlager, Svenska Hits, Anthems, Pop Hits, Party, Legends, 90´s, 80´s)


Någon som har tips på andra roliga spel till ps2?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback