Ingen tur på min sida

Okej.. har legat däckad sedan i måndags, lyckat? neeeej!!!

Första dagen hade jag typ hög feber och mest bara sov, var som tur var ledig så det gjorde inte så mycket. Tänkte att det går nog över.. Tisdag morgon har jag blivit grymt förkyld, så jag typ hostar lugnorna ur mig och jag är allmäns sjuk, tänkte att ja men det går nog över ändå, jag vill ju faktiskt vara frisk till torsdag! Men i morse då jag vaknade kände jag mig ändå ganska helskinnad tills det att jag råkade andas. Jag hade typ så ont i halsen att jag ville avlida. Kunde i princip inte prata..

Så idag, första dagen jag känner mig relativt okej i kroppen så har jag så ont i halsen att jag bara har suttit med en filt om halsen och druckit varmt honungste helsa dagen. När mamma kom hem från jobbet tittade hon i halsen på mig och påstod att jag fått halsfluss!!!

Så imorgon blir det att ringa doktorn om jag nu inte mirakulöst skulle blivit frisk under natten. Detta suger så grymt mycket. Imorgon skulle jag träffat tjejerna från klassen och fikat och på kvällen fara och äta julbord med personalen från mitt ena jobb.

Självklart har jag fått ställa in allting och det känns så grymt jobbigt att jag inte orkar tänka på det mer.
Hojja.. :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback