Ett steg närmare julen

Julen närmar sig med stormsteg! <3

Första advent tillbringade jag med heela familjen i matrummet. Vi har som tradition att varje advent äta frukost tillsammans i matrummet med julmusik, och massa ljus. Väldigt mysigt självklart!! Så där satt vi några timmar innan vi for på skyltsöndag (moster, mamma och syster)

För övrigt så börjar det väl vara dags att köpa julklappar nu. För ovanlighetens skull så har jag redan planerat allt jag ska köpa till alla så det fattas bara att springa runt och verkligen köpa dem -le- Jag älskar att julhandla. Det är så mysigt med alla påsar och alla afärer som julpyntat :) Och luktar gott gör det :)

för övrigt så har jag druckit glögg ikväll för fjärde gången i år :) :) :)
ME LIKE!!

Jag har även köpt hem en hel låda med tomteskum! Detta är mitt absoluta bästa julgodis. Jag har i princip vräkt i mig massor av tomtar (fortfarande massor kvar) Så nu känner jag mig aningen äcklad =/ jag får nog ta uppehåll på mina tomtar till helgen eller så -le-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback